[TYPO3-UG Dutch] [Fwd: Re: vaag server probleem]

Jacco van der Post jacco at id-internetservices.com
Fri Jan 16 21:56:07 CET 2009

Die max_execution_time heb je bijv. last als je wat zwaardere extensies
probeert te installeren, dan kun je mogelijk een time out error krijgen.
Ik heb het wel es gehad bij install van bijv. Static info tables
(benodigd bij Multi language). Meestal mag je die van een host wel een
hogere waarde geven in de .htaccess. Ook de php_value post_max_size zet
ik bij een vage host dan vaak op 64M

groet Jacco