[TYPO3-UG Dutch] image en typolink

Jacco van der Post jacco at id-internetservices.com
Thu Jan 15 14:30:03 CET 2009

Hoi

Wellicht ligt het aan je server/ installtool kwaliteitsinstellingen qua
plaatjes /png. Heb je al een jpg of gif geprobeerd?

Zo doe ik het, ietsje eenvoudiger - waarbij dat probleem niet voor kan
komen :

temp.logo = HTML
- {$slogan}</b></span>

In ts constants even title en slogan definieren, bijv.
title = Mijn website
slogan = voor al mijn ideëen

Stel dat logo komt in divje "websitelogo", dan in CSS :

#websitelogo span {display:none;}

#websitelogo {
height:60px;
left:170px;
position:absolute;
top:60px;
width:540px;
background:url(fileadmin/templates/img/logo.png) no-repeat left top;
}

--

Met vriendelijke groet,

Jacco van der Post