[TYPO3-UG Dutch] [Fwd: Re: vaag server probleem]

Jacco van der Post jacco at id-internetservices.com
Thu Jan 15 13:16:39 CET 2009

Hoi Pim / Willem,

Neen geen foutmeldingen, in TYPO3 log geen gekke dingen.

memory_limit=128M
max_execution_time=230

lijkt me ook goed..

Realurl er weer opzetten na clearen cach files... Realurls wel zichtbaar
in menu, maar pagina's tonen allemaal de homepage..

Oplossing --> temp cached files in typo3conf nogmaals handmatig
verwijderen. Nu doet Realurl het prima.

Het is maar een kleine site, dus als het hier bij blijft vind ik het
best, ik ga die host echter niet nog eens gebruiken dan...

thx jacco