[TYPO3-UG Dutch] vaag server probleem

Pim Broens - Redkiwi broens at redkiwi.nl
Thu Jan 15 12:51:11 CET 2009

Hoi Jacco,

Is er toevallig nog extra info die gegeven wordt bij het
deinstalleren/installeren van een extensie? Lijkt alles normaal te gaan?
Krijg je geen wit scherm of foutmelding in beeld?
Kijk eens in log files of daar wellicht iets aanwezig is.

Wat mij nog wel eens gebeurt is is dat de memory_limit van php (te) laag
stond. Waardoor een en ander niet goed werkte.

Succes!

Pim Broens