[TYPO3-UG Dutch] mittwald down... moeten we ons zorgen maken?

Martin van der Linden info at elegantchaos.nl
Wed Dec 30 10:45:42 CET 2009

@Rik @jacco

I stand corrected. Dankuwel, weer wat geleerd. *springt op de fiets om
server uit Dld op te halen*

Nee, zonder gekheid. Ik wist niet dat dit meespeelde. Nou zal dit
inderdaad voor ons 'hoofdomein' niet zo'n belangrijke factor zijn. Maar
is zeker iets om in de toekomst en voor andere websites rekening mee te
houden.

gr,

Martin