[TYPO3-UG Dutch] Meerdere categoriën + template per categorie

Rutger Mik xaser83 at gmail.com
Mon Dec 21 15:34:01 CET 2009

Er zijn meer pagina's die industrie afhankelijk zijn, dus ik denk dat ik
de volledige pagetree in alle 5 de industriën zet, dit lost dan meteen
mijn template probleem op.
Dit gaat me wel veel tijd kosten, maar nooit zoveel tijd als het zoeken
naar alternatieven. Ik denk ook dat dit een solide methode is die
makkelijk te dupliceren is in andere talen.

Ik zal voorlopig nog wel even bezig zijn met het testen hiervan, maar ik
denk dat ik er hiermee wel uit ga komen.

Allemaal hartelijk bedankt voor deze tips.
Mocht ik evengoed nog vastlopen dan horen jullie het wel weer.

Met vriendelijke groet,

Rutger Mik

Zeeman Reclame Groep