[TYPO3-UG Dutch] Meerdere categoriën + template per categorie

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Mon Dec 21 14:57:21 CET 2009

Op 21-12-2009 13:57, Rutger Mik schreef:
> Verder vraag in me met betrekking tot de mountpoints nog het volgende af:
> Wat google betreft, refereert het systeem nu naar het orgineel, of
> kopieert het systeem deze. In andere woorden, gaat google meerdere
> referenties naar dezelfde content zien?, of blijft link naar de
> originele content hetzelfde?

Da's een goeie. Ik durf mijn hand er niet voor in het vuur steken, maar
ik verwacht dat Google de mountpoints als gewone pagina's ziet en dus
ook indexeert. Als je dat niet wilt is dat wel uit te sluiten.

> Andere vraag: Is het mogelijk om de template, nadat een industrie
> gekozen is, deze vast te houden, zodat de bezoeker in die template
> blijft totdat deze een andere industrie aanklikt.

Als je met TV werkt zal een pagina getoond worden in z'n "eigen"
template. Staat daar niets ingevuld, dan vraagt ie aan z'n pa(rent).
Moet deze het antwoord schuldig blijven de gaat ie nog een generatie
verder. Tot uiteindelijk de rootpagina.
Dan zijn er, om het weer ingewikkeld te maken, een aantal mogelijkheden
omdat per pagina zowel de eigen template als de template van het
subniveau aangegeven kan worden. En daarvoor kun je dan weer allerlei
situaties van wel of niet ingevulde velden bedenken.
:-)

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg