[TYPO3-UG Dutch] indexed search in een multi language website - hoe te configureren

jochem nabuurs jochem at roquin.nl
Thu Dec 17 11:48:08 CET 2009

Daniel Doesburg wrote:
> Hi Jochem,
>
> Zou het kunnen dat realurl wat moeite heeft met 2 standaard talen? Je
> zegt immers dat Engels standaard is, maar op sommige pagina's is
> Nederlands standaard. Ik heb het gevoel dat realurl geen talen kent en 0
> als Engels en 1 als Nederlands interpreteert. Ook al vind jij dat in
> sommige gevallen Nederlands een "0" moet zijn.
>
> Zou dat er mee te maken kunnen hebben?
>

> Met vriendelijke groeten,
>
> Daniel Doesburg

Bedankt voor je reply Daniel.

Ik denk niet dat dit er iets mee te maken heeft. De url is de oorzaak
van het probleem. www.domein.nl/home.html en www.domein.nl/en/home.html
hebben dezelfde content maar omdat alleen de url anders is wordt deze
toch 2 keer geindexeerd omdat het voor indexedseach een aparte pagina
lijkt. Tenminste, dat is hoe het volgens mij werkt.

Ik ga proberen om alle bestaande links zonder /nl/ in de pagina te
redirecten naar /en/

Kijken of dat werkt.