[TYPO3-UG Dutch] indexed search in een multi language website - hoe te configureren

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Thu Dec 17 10:49:42 CET 2009

Hi Jochem,

Zou het kunnen dat realurl wat moeite heeft met 2 standaard talen? Je
zegt immers dat Engels standaard is, maar op sommige pagina's is
Nederlands standaard. Ik heb het gevoel dat realurl geen talen kent en 0
als Engels en 1 als Nederlands interpreteert. Ook al vind jij dat in
sommige gevallen Nederlands een "0" moet zijn.

Zou dat er mee te maken kunnen hebben?

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg