[TYPO3-UG Dutch] indexed search in een multi language website - hoete configureren

jochem nabuurs jochem at roquin.nl
Thu Dec 17 11:44:26 CET 2009

Benjamin Serfhos wrote:
> Hey Jochem,
>
> Haal de in je realurlmanagement configuratie de *en* weg, dit zorgt
> ervoor dat *en* niet gebruikt wordt.. Dan moet het opgelost zijn.. (ik
> heb het niet getest)
> Ook is het optelossen door in je htacces, de pagina te redirecten naar
> /*en*/.
>

> Met vriendelijke groet,
>
> Benjamin Serfhos
> Redkiwi - http://www.redkiwi.nl

Dag Benjamin,

de aanpassing in realurl werkt, maar aangezien het een live site is zijn
alle bestaande links naar de site dan kapot.

De htaccess oplossing zou dit verhelpen, toch?

Kun je aangeven waar ik dit dan neer moet zetten c.q. welke .htaccess
bestand ik aan moet passen. is dat degene die in dezelfde folder staat
als de typo3 folder en typo3conf folder?

Alvast bedankt.

Groeten Jochem