[TYPO3-UG Dutch] indexed search in een multi language website - hoete configureren

Benjamin Serfhos serfhos at redkiwi.nl
Thu Dec 17 09:54:29 CET 2009

Hey Jochem,

Haal de in je realurlmanagement configuratie de *en* weg, dit zorgt
ervoor dat *en* niet gebruikt wordt.. Dan moet het opgelost zijn.. (ik
heb het niet getest)
Ook is het optelossen door in je htacces, de pagina te redirecten naar
/*en*/.

Met vriendelijke groet,

Benjamin Serfhos
Redkiwi - http://www.redkiwi.nl