[TYPO3-UG Dutch] Embedden van video werkt niet.

WP Perquin perquin at yuplounge.nl
Tue Dec 15 21:53:17 CET 2009

Probeer het eens handmatig te doen via het HTML element.

Je gebruikt namelijk ook het embeded element en officieel "mag" dat niet
meer. Object-element is dan beter.

Misschien dat het daar aan ligt.

Of nog makkelijker, zet de filmpjes op youtube en maak daar een koppeling
naar. Scheelt je dan ook weer bandbreedte. En het werkt gewoon.

Willem