[TYPO3-UG Dutch] Embedden van video werkt niet.

Jeroen de Vries Halsteren at gmail.com
Tue Dec 15 21:40:27 CET 2009

Ik ben bezig om een video weer te laten geven op een website.
Het probleem alleen is dat deze wel werkt op een windows pc via firefox.
Op een Apple computer wil deze niet werken.
Ik heb het geprobeerd met Opera 10.10. Als je dan de pagina wilt openen
dan opent Opera het bestand 1000x ofzo(niet overdreven)
En Safari ziet het bestand niet eens.

De video zelf is met het formaat wmv.
De link naar de desbetreffende pagina is

http://christengemeentetholen.nl -> Foto`s & filmpjes -> Preken.

Jeroen

Ik ben tevens de video aan het coderen naar MPEG4 en hopen dat dat lukt.