[TYPO3-UG Dutch] over rechten en plichten

pietroorda pietroorda at gmail.com
Wed Dec 9 12:17:03 CET 2009

Hallo allemaal fijn dat jullie zo meedenken, en bedankt voor de
literatuur tip/verwijzing.

Kwam ook nog op het volgende:
je kunt text in de fileadmin includen in je constants en die kan dan wel
gewijzigd worden zonder je rechten al te veel geweld aan te doen.
maar.. hut werk niet in (4.3) :bug en nu is er een fix: fix_12457.diff

maar als ik die doe wordt er gevraagd welk bestand er ge-diff-t moet
worden, en als ik:
t3lib/class.t3lib_tsparser_ext.php diff < fix_12457.diff

run zegt ie het te diffen bestand niet kent.

Heeft iemand de juiste procedure hier voor?

met vriendelijke groet,
Piet