[TYPO3-UG Dutch] over rechten en plichten

WP Perquin perquin at yuplounge.nl
Wed Dec 9 11:10:33 CET 2009

Daniel heeft ooit voor typo3 2007 bijeenkomst een hele goede geschreven. Die
is duidelijk en in het NL. Geef die altijd aan stagiairs als basis
handleiding.

Alleen geen idee waar ik die ooit heb gevonden. Heb nog gezocht, maar kan
hem niet vinden.
Heb hem nu even voor je op m'n server gezet. Maar als iemand aangeeft waar
hij daadwerkelijk staat dan graag die verwijzing. In het kader van "eren wie
eren toekomt"
http://www.yniverse.nl/fileadmin/bestanden/handleidingen/BE-user_beheer_v0.1
.pdf

Willem