[TYPO3-UG Dutch] type shortcut to file not page

WP Perquin perquin at yuplounge.nl
Tue Dec 8 17:27:31 CET 2009

HA, ha, dat klopt Daniel.
De eerste strekking is de juiste. Een menu-item moet een shortcut zijn naar
een PDF file. Dus erop klikken en de PDF opent zich.
Na lang nadenken (je zou het niet geloven, maar (schaam, schaam) het is wel
zo) als volgt opgelost:
Heb type external url gebruikt waarbij de url naar /fileadmin/HETPDFBESTAND
verwijst. Het vakje TYPE heb ik leeg gelaten. Simpel, maar doeltreffend.

Was zelf zoekende naar een zelfde soort oplossing die je hebt als je in een
content element een link aanmaakt waarbij je de keuze hebt tussen Pagina,
Bestand, Externe URL en Email.
Maar goed dit deed het hem ook.

Willem