[TYPO3-UG Dutch] type shortcut to file not page

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Tue Dec 8 17:11:59 CET 2009

Hoi Willem,

Helemaal duidelijk is het me niet. Dat wil zeggen dat ik wel lees wat je
schrijft, maar om een goed antwoord te kunnen geven bedenk ik er een
situatie bij.
En dan stopt het voor mij.
Want het ene moment denk ik dan dat jij een menu wilt maken waarvan een
(of meer) van de items geen pagina maar een pdf is.

Het andere moment komt bij mij de gedachte op dat je gewoon een link
wilt maken. Maar iemand als jij zal dan het woord shortcut niet
gebruiken. Toch?

Kortom, verklaar je s.v.p. nader.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg