[TYPO3-UG Dutch] tt_news en meer talen v2

Pascal Cramer pascal at NOSPAMroguesheep.nl
Fri Dec 4 08:21:49 CET 2009

Ik zag dat er aanpassingen in de database zijn doorgevoerd, kan
het daarmee te maken hebben.  Heb zelf nog geen upgrade
doorgevoerd dus weet niet wat die wijzigingen precies zijn.

Pascal