[TYPO3-UG Dutch] PHP closing tag voor xml tag in html source na upgrade TYPO3 4.3 met tt_news 3.0.1

Joost van Berckel [Content Online] joost at contentonline.nl
Thu Dec 3 14:51:17 CET 2009

Beste lijst,

Wie kan me helpen om het volgend probleem te tackelen? Ik heb een TYPO3
installatie voor een klant opgezet. Nadat ik geupgrade heb naar versie
4.3 en tevens Templavoila en tt_news heb geupgrade naar de laatste
versie krijg ik bij het aanroepen van de website veelal een ?> tag te
zien in mijn scherm. Als ik de broncode erbij pak staat deze tag
helemaal aan het begin, voor de xml tag (en voor <html>).

Het is een raar verschijnsel, alles stappen in update proces zijn
doorlopen en verder functioneert site goed.

Wie heeft er een idee wat er mis kan zijn?

Graag verneem ik jullie reactie.

Met vriendelijke groeten,

Joost van Berckel

Content Online
TYPO3 webhosting, consultancy and open-source solutions

R.P. Geerligssingel 36
2642 AV Pijnacker

The Netherlands

T       : +31 (0)15-2160530