[TYPO3-UG Dutch] Variable fout.

Ries van Twisk typo3 at rvt.dds.nl
Thu Aug 27 15:02:44 CEST 2009

Martijn,

waarschijnlijk dat een aanroepende functie verkeerd parameters
aan de functies doorgeeft zoals benenden is vermeld.

Het is wel een beetjes vreemd wat als het om deze regel gaat : while
(list($table)=each($TCA))
dan zou dat inhouden dat de $TCA niet bestaad (waarschijnlijk null).

Het is dan even uitzoeken wanneer het precies gebeurt
en welke aanroepende functie verantwoordelijk is.
Dus de debugger er even bijpakken en/of een backtrace dump doen.

Ries