[TYPO3-UG Dutch] Filelist kan geen bestanden fileadmin benaderen

Webmaster Coachplatform.eu webmaster at coachplatform.eu
Tue Aug 18 16:14:40 CEST 2009

Hallo Jigal,

Bedankt voor jouw antwoord. Het heeft uiteindelijk geleid tot de oplossing. In eerste instantie wilden ze jouw suggestie ivm beveiligingsaspecten eerst testen alvorens het door te voeren. Na een klacht over de oplostijd, heeft men de fout gereproduceerd. Toen bleek het aan een andere instelling te liggen. Welke is voor mij onduidelijk.

Halverwege het traject kreeg ik nog het advies naar onderstaande site te kijken:
  http://www.jampmark.com/web-scripting/5-solutions-to-url-encoded-slashes-problem-in-apache.html

Voor mij geen oplossing, maar misschien interessant voor andere nieuwsgroepgebruikers.

Groet,

Arthur.