[TYPO3-UG Dutch] Powermail standaard in rechter gedeelte site

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Tue Aug 18 11:19:15 CEST 2009

Je slaat de spijker op de kop.
Doordat er veel commentaar was dat deze bestanden altijd op alle
pagina's mee kwamen heeft Alex het zo gemaakt dat ze alleen getoond
worden op de pagina's waar het content type powermail gebruikt wordt.
In jouw constructie is dat dus nooit het geval.
Ik weet zo niet of je dit in de installatie parameters kunt aanpassen,
anders moet je die regels in het head-part meegeven.

Dat je wijzigingen later ziet dan je hoopt/wilt komt door de cache.
Cache legen is de remedie.

Succes.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg