[TYPO3-UG Dutch] Powermail standaard in rechter gedeelte site

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Mon Aug 17 17:12:01 CEST 2009

Hoi Arjan,

Maak in een sysmap een content element met je powermail formuliertje
Onthou de id van het content element.

Dan maak je ergens in een van je typoscript templates een blokje:

lib.formulier = CONTENT
lib.formulier {
	tables = tt_content
	source = <jouw content id>
}

In het page gedeelte van je typoscript doe je in plaats van

rechterkolom < styles.content.getRight
het volgende:
rechterkolom < lib.formulier

Succes.