[TYPO3-UG Dutch] Powermail standaard in rechter gedeelte site

Jos Schipper [netcreators] jos at netcreators.com
Mon Aug 17 17:02:24 CEST 2009

Hi Arjan,

Je kan ook gewoon een content element aanmaken.
Deze kun je met TS op de volgende manier weer laten uitlezen:
tmp.element = COA
tmp.element = RECORDS
tmp.element.tables = tt_content

lib.form < tmp.element
lib.form.source = <id van het element>

Groeten,
Jos

--
Met vriendelijke groet,

Jos Schipper
TYPO3 Consultant/Certified TYPO3 Integrator

TYPO3 Developer gezocht, lees de vacature online:
http://www.netcreators.com/bedrijf/vacatures-typo3-developer/

e: jos at netcreators.com
t: 026-442 4238
i: www.netcreators.com