[TYPO3-UG Dutch] typoscript voor een specifiek content-element (tt_content)

Felippe van Eekhout feekhout at xs4all.nl
Sun Aug 16 22:22:29 CEST 2009

hoi Jigal,
dank voor het uitgebreide antwoord!

In mijn verder zoektocht werd het me inderdaad steeds meer duidelijk
dat de typoscript op pagina niveau is en niet aangepast kan worden
voor een tt_content deel.

Verder zijn de dingen die ik wil aanpassen niet beschikbaar in de
flexforms, dus ik moet iets anders gaan verzinnen. Of een andere lay-
out of iets zoals jij voorstelt. Mogelijk een 'kopie' van tt_news.

En het gaat maar om een constante :(  die moet worden gewijzigd. Zou
het niet via een if statement kunnen (laatste poging, maar ook dat is
volgens mij op pagina niveau ;( )?

plugin.tt_news {
	displayList {
		# leegmaken standaard typo
		image.file.maxW >
		image.file.maxH >
		# vierkante plaatsjes
		image.file.width  = 280c
		image.file.height = 280c
		image.file{
			height = 100c
			height.if {
				value = DB:tt_content:uid     #hier de 'waarde van tt_content uid'
maar hoe?
				equals = 12
			}
		}
  }

Gr Felippe

Op 16 aug 2009, om 21:58 heeft Jigal van Hemert het volgende geschreven: