[TYPO3-UG Dutch] RealURL en tt_news

Jigal van Hemert jigal at xs4all.nl
Thu Aug 13 22:22:59 CEST 2009

dick hoogendijk wrote:
> Het rare is alleen dat slecht EEN link het doet. Daarna kan ik drukken
> op een andere link (die er gewoon en goed uitziet en ook in de
> adresbalk van de browser wordt getoond), maar ik ga er NIET heen.

Vertoont de decode cache voor de nieuwspagina (single view pagina) nog
rare url's? Web > Info > pagina kiezen > bovenaan: Speaking URL
Management > eronder Decode cache.

Daar vind je welke normale url schuil gaat achter de mooie url:

GET variables: ?id=163&tx_ttnews[tt_news]=23&cHash=cadc357e21

Als daar dezelfde GET variables staan voor de diverse Path waardes die
je noemt dan verklaart dat het effect dat je ziet. Dan nog de reden
vinden waarom ze daar komen.

Als er echter de correcte GET variables staan, dan wordt de link ergens
anders verkeerd doorgestuurd. Dan zou ik via Firebug of HTTP headers
(beide Firefox plugins) kijken welke requests verstuurd worden en wat er
voor antwoord terugkomt.

Groetjes,

--
Jigal van Hemert.