[TYPO3-UG Dutch] Mnogosearch indexing multi-lingual & disallow (realm)

René van Densen statusnil at gmail.com
Thu Aug 13 15:24:28 CEST 2009

Dank voor de tip, Jigal ! Ik zal daar bij verdere vragen op letten. Echter,
we zijn een heel eind gekomen, omdat we ontdekten dat het in de volgende
twee regels zat:

FollowSymLinks yes
Period 10s

Dit bleek een loop te veroorzaken omdat de SymLinks die de engine vond, vaak
dezelfde pagina's weer waren en daar gold uiteraard ook de Period voor,
oftewel de indexer liep vrolijk rondjes...
De vraag over de getallen bleek een eenvoudige, toch nog in de handleiding
gevonden: dat zijn redelijk arbitraire indices, willekeurig te kiezen tussen
0 en 255, die meer of minder weight aan de zoekresultaten mee kunnen geven.
De indexering loopt nu prima, met als enige overgebleven probleempje dat de
NL resultaten ook de FR en EN resultaten tonen. Maar dat valt ongetwijfeld
te achterhalen waarom dáár wel en bij de andere twee talen keurig enkel hun
eigen resultaat.

Dank !

René