[TYPO3-UG Dutch] Real URL

dick hoogendijk dick at nagual.nl
Mon Aug 10 21:27:44 CEST 2009

On Mon, 10 Aug 2009 13:40:48 +0200
"WP Perquin" <perquin at yuplounge.nl> wrote:

> En dan moet het werken (mits mod_rewrite ook al werkt).

[Veel ellende geknipt]

Ik wil niet vervelend doen of tegen zere schenen schoppen, maar ik
vraag me telkens wanneer ik lees over de gecompliceerdheid van het
hebben van reële URL's in TYPO3 af hoe dat toch komt.

Ik draai met veel plezier T3, dat vooropgesteld, maar het is de enige
CMS waar echte URL's zoveel voeten in de aarde heeft. Allerlei
andere pakketten vereisen slechts een juiste .htaccess (of beter nog:
schrijven die zelf weg na het drukken op een knop of aanvinken van de
optie "ik wil realurl" in de CMS software.

Oké, apache moet rewrite aan hebben staan, maar that's it.
Waarom gaat dit bij TYPO3 toch zo verdomd lastig?

--
Dick Hoogendijk -- PGP/GnuPG key: 01D2433D
+ http://nagual.nl/ | SunOS 10u7 5/09 | OpenSolaris 2009.06 rel