[TYPO3-UG Dutch] Multi language site in typo3

Walrick lists at globalhealingcircle.net
Mon Aug 10 11:32:22 CEST 2009

Arjan D wrote:
> Moet ik eerste de boomstructuur maken voor 1 taal (om te beginnen maar
> Nederlands) en kan ik daarna het multilanguage gedeelte eraan toevoegen?
> Of moet je vanaf het begin af aan eerst alle talen aanmaken voordat je gaat
> beginnen met het koppelen van de template?

Het toevoegen van extra talen kan achteraf. Sowieso heb je bij de door
jou gekozen methode, maar 1 paginaboom.

Heb je dit al gelezen? Legt een en ander uit.

http://typo3.org/documentation/tips-tricks/multi-language-sites-in-typo3/

Je moet een stukje naar beneden scrollen tot:
"2: The new "one-tree-fits-all-languages" concept"

Groet,

Walrick

--
webmaster Global Healing Circle