[TYPO3-UG Dutch] Multi language site in typo3

Arjan D arjanduijkers at gmail.com
Mon Aug 10 10:54:00 CEST 2009

Hi List,

Ik heb even een vraagje.

Ik moet voor het eerst een multilanguage site maken (5 talen).

Moet ik eerste de boomstructuur maken voor 1 taal (om te beginnen maar
Nederlands) en kan ik daarna het multilanguage gedeelte eraan toevoegen?
Of moet je vanaf het begin af aan eerst alle talen aanmaken voordat je gaat
beginnen met het koppelen van de template?

Ik heb gelezen dat je op 2 manieren een multilanguage site kan maken en ik
heb gekozen voor de manier waarbij je 1 structuur hebt en alle informatie
per taal hetzelfde is. Dus elke taal krijgt hetzelfde id per pagina.

Of me dit gaat lukken is een 2e want heb dus nog nooit zoiets gedaan :-)

Ik hoor het wel.

Vriendelijke groet,

Arjan