[TYPO3-UG Dutch] Bestandgrootte bij gebruik export / import

Walrick lists at globalhealingcircle.net
Sat Aug 8 08:46:32 CEST 2009

Harro van den Berg wrote:

> Weet iemand van jullie waardoor dat verschil van 21,6MB door veroorzaakt kan worden en wat er dus in het eerste geval blijkbaar wel geselecteerd/geëxporteerd wordt en in het tweede geval niet?

Ik heb zelf die functies nog nauwelijks gebruikt. Wordt alleen een deel
van de database geexporteerd of ook bestanden?

Als dat laatste het geval is worden mogelijk de bestanden in typo3temp
in de eerste situatie meegekopieerd en in de tweede niet. Aangezien die
opnieuw aangemaakt worden indien nodig zou je dat qua functioneren niet
merken. En de omvang van die bestanden kan aardig oplopen.

Groet,

Walrick

--
webmaster Global Healing Circle