[TYPO3-UG Dutch] Bestandgrootte bij gebruik export / import

Harro van den Berg typo3 at hb2.eu
Fri Aug 7 19:58:32 CEST 2009

Beste allemaal,

Bij het overzetten van een site van de ene server naar de andere met gebruik van de export- en importfuncties van TYPO3 constateerde ik een behoorlijk verschil tussen integrale en partiële export qua hoeveelheid data

Het exportbestand dat alles omvat is bijna 27MB groot. Wanneer ik de site in vier deelbestanden exporteer die bij elkaar ook alles omvatten (alles exporteren onder uitsluiting van 3 subsites en vervolgens van die drie subsites alles exporteren), vragen die vier bestanden in totaal maar  5,4MB aan ruimte. Na het importeren op de nieuwe server werkt de site prima en zijn de record statistics identiek.

Weet iemand van jullie waardoor dat verschil van 21,6MB door veroorzaakt kan worden en wat er dus in het eerste geval blijkbaar wel geselecteerd/geëxporteerd wordt en in het tweede geval niet?

Groet en bij voorbaat dank,

Harro van den Berg