[TYPO3-UG Dutch] problemen TYPO343 en Powermail

Pim Broens - Redkiwi broens at redkiwi.nl
Tue Aug 4 14:44:18 CEST 2009

> Mocht blijken dat deze combinatie niet werkt, waar komt dan de zwarte
> piet te liggen?
> Zijn er, zoals bij het link probleem in voorgaande versies,
aanpassingen
> gemaakt in T3 ten behoeve van FF-problemen die nu, omdat ze
> aangepast/opgelost zijn in FF 3.5 een averechtse uitwerking hebben? Of
> is er iets in FF 3.5 wat voor het eerst deze problemen veroorzaakt? Of
> is het een bepaalde constructie in Powermail die het, in combinatie
met
> T3.4.3 en FF 3.5, op z'n geweten heeft?

> [...]

Ik kan enkel met de hand op het hart zeggen dat het hier Niet werkt.
Ik krijg inderdaad na het 2de veld dezelfde alertbox met foutmelding
over de RTE. En kan er dan ook vrij weinig meer mee.

Als optie voor nu, de IRRE uitgeschakeld in powermail, maar niet echt
structurele oplossing lijkt me.

Met vriendelijke groet,

Pim Broens
Redkiwi