[TYPO3-UG Dutch] problemen TYPO343 en Powermail

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Tue Aug 4 13:41:45 CEST 2009

Jigal van Hemert schreef:
> Getest op TYPO3 4.3 alpha3 met FF 3.0.12 op zowel WinXP SP3 en Vista SP1.

Ja, dat gaat bij mij ook goed. Maar ik ben zo benieuwd of er mensen zijn
die met de hand op het hart kunnen stellen dat de volgende combinatie
bij hen geen problemen oplevert:

Windows (XP of Vista) + Firefox 3.5.x + TYPO3.4.3.0.alpha3 + Powermail
1.14.x

Mocht blijken dat deze combinatie niet werkt, waar komt dan de zwarte
piet te liggen?
Zijn er, zoals bij het link probleem in voorgaande versies, aanpassingen
gemaakt in T3 ten behoeve van FF-problemen die nu, omdat ze
aangepast/opgelost zijn in FF 3.5 een averechtse uitwerking hebben? Of
is er iets in FF 3.5 wat voor het eerst deze problemen veroorzaakt? Of
is het een bepaalde constructie in Powermail die het, in combinatie met
T3.4.3 en FF 3.5, op z'n geweten heeft?

Kortom, zo helder als koffiedik.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg