[TYPO3-UG Dutch] object tags toestaan - gebruikers gadgets plaatsen

Ric van Westhreenen | alterNET Internet BV ric at alternet.nl
Tue Apr 21 22:36:00 CEST 2009

Met mmforum lukt dat wel. Echter het is een forum, geen gastenboek. Ik weet
niet of dat een probleem voor je is.
Ric

Op 21 april 2009 22:28 schreef Bart Boeschen Hospers
<typo3 at ourlastyear.nl>het volgende:

Met vriendelijke groeten, kind regards,

drs Ric van Westhreenen

alterNET Internet BV

t.078 635 1200
f. 0848 34 9697
e. ric at alternet.nl
m. 064 808 6196
w. www.alternet.nl
KvK nr.: 23092865

Disclaimer:
This message (including any of its attachments) may contain
confidential and/or privileged information. If you are not the
intended recipient, please notify the sender immediately by e-mail or
telephone +31 (0)78 6351200 and delete this message from your system.
Any disclosure, distribution, copying or printing of this message is
strictly prohibited unless otherwise stated. You are advised to carry
out a virus scan before opening any attachments as we do not accept
any liability whatsoever for any damage sustained as a result of any
software viruses.

! Please consider the environment before printing this e-mail !