[TYPO3-UG Dutch] bestand komt uit fileadmin en niet uit uploads

Daniel Doesburg [netcreators] daniel at netcreators.com
Tue Apr 7 12:41:41 CEST 2009

Shit,

Doe ik het weer . . .
Jacco, sorry dat ik weer je ergernis gewekt heb.
En dat geldt voor iedereen die zich aan mijn schrijfsels stoort.
Het was en is niet de bedoeling dat ik, wie ook maar tegen me in het
harnas jaag. Ik probeer duidelijk te zijn. Soms gaat dat mis.

Nogmaals sorry.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg