[TYPO3-UG Dutch] bestand komt uit fileadmin en niet uit uploads

dick hoogendijk dick at nagual.nl
Tue Apr 7 11:24:47 CEST 2009

Jacco van der Post wrote:

> Daniel, wat een toon weer... en alsof jij mensen hier kunt bannen.

Ik proef hieruit dat je je vaker stoort aan bijdrages van Daniel. Ik hoop
dat ik me daarin vergis, want ik vind in het algemeen zijn bijdragen zeer
leerzaam, ter zake en welgemeend.

> Dat houdt de sfeer dan net iets meer relaxed.

Relaxed mag en kan niet synoniem zijn om altijd maar hetgeen je voelt of
denkt niet uit te spreken. Dan wordt het streven naar een relaxte sfeer
eerder een afvlakking.

Communicatie kan over alles gaan, mits het maar met respect voor elkaar
gebeurt. Ik heb tot nu toe bij niemand in bijdrages geproefd dat dit
respect ontbrak.

--
Dick Hoogendijk -- PGP/GnuPG key: F86289CE
+http://nagual.nl/ | SunOS 10u6 10/08 ZFS+