[TYPO3-UG Dutch] bestand komt uit fileadmin en niet uit uploads

Jacco van der Post jacco at id-internetservices.com
Tue Apr 7 11:37:30 CEST 2009

Hoi Jigal,

Das een mooie opsomming :)

Er is dus bijvoorbeeld eerst in "htmlArea RTE" aangevinkt dat images in
de RTE ingevoegd mogen worden. Ik begreep gewoon als paginacontent uit
de eerste post ;)

Desondanks ben ik nu ook wel benieuwd of die folder nog gewijzigd kan
worden, ik zie er in de manual niets over. Hier nog wel e.e.a.
http://www.typo3-jack.net/typo3-english-lists-netfielders-de/15903-typo3-uploads-user-upload.html

--

Met vriendelijke groet,

Jacco van der Post