[TYPO3-UG Dutch] bestand komt uit fileadmin en niet uit uploads

dick hoogendijk dick at nagual.nl
Tue Apr 7 11:18:45 CEST 2009

Jacco van der Post wrote:

> En volgens mij beantwoordt Jigal niet geheel de vraag "to the point"
> daar TYPO3-copies van plaatjes in de map typo3temp/pics terecht komen en
> niet onder uploads.

Wanneer ik in een tekst een plaatje invoeg (die in een map onder fileadmin
staat)dan maakt de RTE er een kopie van en zet die kopie in uploads.
Hetzelfde gebeurt wanneer je in tt_news een plaatje -INVOEGTt- (dus niet
ernaast zet, maar echt IN de tkest opneemt). Ook de kopie daarvan komt
terecht in uploads (zoiets als uploads/RTEmagicC_oudste_mens.jpg.jpg)

--
Dick Hoogendijk -- PGP/GnuPG key: F86289CE
+http://nagual.nl/ | SunOS 10u6 10/08 ZFS+