[TYPO3-UG Dutch] bestand komt uit fileadmin en niet uit uploads

Willem 2program wpsmp at post.com
Mon Apr 6 13:34:01 CEST 2009

 Waarom?
Ik woon te ver weg om naar het noorden te gaan. Maar wil wel graag een
antwoord op de vraag.
Lijkt me een vraag die toch ook bij meerdere personen zal leven.

Merk ook dat wanneer ik de file welke in fileadmin staat update (ander
plaatje) dat geen effect heeft op het plaatje in uploads.
Idem bij renamen. dan hoort OF een error te ontstaan OF het plaajte de
juiste (nieuwe) naam te krijgen. Lijkt me niet bepaald wenselijk wat er
nu gebeurt. Snap zowieso niet direct wat het nut van het verplaatsen is.

Dus Daniel als je het weet. Schroom niet en vertel het ons.

Willem