[TYPO3-UG Dutch] header van flexible content laten zien

Henjo Hoeksma hphoeksma at stylence.nl
Sat Apr 4 13:51:21 CEST 2009

On 2009-03-17 16:59:00 +0100, Martin van der Linden
<martin at elegantchaos.nl> said:

>   je kunt een redacteur
>
> hi Jacco,
>
> Dat is nou net een van de redenen waarom ik huiverig ben om TV te
> gebruiken. Mijn ervaring is dat redacteuren van alles kunnen met taal,
> teksten en woorden.. Ik moet er echter niet aan denken dat ze met hun
> vingers aan de layout komen....
>
> gr,
>
> Martin

Hi Martin,

tuurlijk - welke webdeveloper geeft nou graag een redacteur de vrije
hand over hoe dingen kan aanpassen in het design... Zeker omdat het al
zo makkelijk is om er tekstueel een puinbak van te maken en
vervolgens... tja...

Het mooie van FCE's is juist  je kant en klare brokken kan neerleggen
wat een bepaalde consitetie afdwingt. Daarmee geef je het gevoel aan
een redacteur dat hij heel veel vrijheid heeft, maar die reikt net zo
ver als dat jij hem hebt gegeven!

:-)

You can be a dictator if you like...

Ciao,