[TYPO3-UG Dutch] header van flexible content laten zien

Barbara Wijbenga bwijbenga at chello.nl
Sat Apr 4 13:51:19 CEST 2009

Hmmm nee, die had ik nog niet in m'n broncode.
3+ jaar bezig met Typo3, maar een noob met Flexible Content, het kan!

Mijn element is een tabel van 3 kolomen met boven de tabel nu een <h2>
gemapt naar een Header field.
Alle cache geleegd, maar de tekst staat nog niet op de site, wat mis ik? (of
staat dit ergens online uitgelegd? vast wel)

Dankjewel!
Barbara

news:mailman.49610.1236865341.2904.typo3-ug-dutch at lists.netfielders.de...