[TYPO3-UG Dutch] TOPNAV

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Sat Apr 4 13:51:20 CEST 2009

Hoi Jeroen,

Wat betekent "werkt niet"?
Mag ik veronderstellen dat je geen Templavoila en automaketemplate
gebruikt, want dan zou je  niet met subparts werken.

Hoe ziet je typoscript er uit. Van topnav en, want vermoedelijk ligt
daar het probleem, van de verwerking van de subparts.
Dus het deel wat begint met iets als:

page.10 = TEMPLATE
page.10.template = FILE

En wat daarna komt is van belang.