[TYPO3-UG Dutch] Link naar ander domein

Daniel Doesburg daniel at typo3-nl.eu
Sat Apr 4 13:51:20 CEST 2009

Hoi Maarten,

In TSref staat bij typolinkEnableLinksAcrossDomains een hele uitleg.
Daar wordt o.a. ook aangegeven dat, als je
typolinkEnableLinksAcrossDomains gebruikt typolinkCheckRootline
automatisch geactiveerd wordt en het dus zinloos is om deze property er
nog eens bij te zetten.

Met vriendelijke groeten,

Daniel Doesburg