[TYPO3-UG Dutch] extdeveval?

Mark Kuiphuis spam at markyourweb.com
Sat Apr 4 13:51:11 CEST 2009

Hey Patrick,

Dat klopt. Woon nu net iets langer dan 1 jaar in Australië, Queensland.
Typo3 is hier nog niet heel erg bekend. Voor zover ik weet is er 1
bedrijf in Brisbane die met Typo3 werkt en ik zei de gek. In Melbourne
zijn er ook een aantal, dus wat dat betreft kan ik hier Typo3 nog wel
promoten :)

Heb een tijdje niet met Typo3 gewerkt (voornl. tijdens onze rondreis) en
  ben ong. 3 weken terug begonnen met het boek van Dmitry. Zonder dit
boek had ik echt niet kunnen snappen hoe e.e.a. met de API op te lossen is.
Nu inmiddels zelf mijn eerste extensie aan het schrijven. Nog niet alles
zal volgens de "standaard" geimplementeerd zijn, maar al doende leert men.

Bedankt voor de tip over het wereldbolletje. Had hem al wel gezien, maar
had er nog niet echt op geklikt.... (blush)...

Gr. Mark