[TYPO3-UG Dutch] Indexed Search browse results problemen

Henjo Hoeksma hphoeksma at stylence.nl
Sat Apr 4 13:51:11 CEST 2009

Hi Lijst,

ondanks mijn zoektochten om het onderstaande probleem te verhelpen, ben
ik nog niet veel opgeschoten:

de browseresults van indexed search is bij een multi site install een
grote puinhoop, het aantal resultaten per pagina klopt niet, het aantal
resultaten lijkt niet te kloppen, nummers verlopen in de browsresults
wanneer ik naar een volgende resultaten overzicht klik... Het is een
grote puinhoop!

En dan ook nog eens: alle site draaien met realurl, maar bij de ene
site worden in een keer niet de variablen netjes omgezet ... :-|

Tijdvreters....

Als jullie een idee hebben graag!

Gr.
Henjo