[TYPO3-UG Dutch] Paginarechten via TypoScript

Maarten Mandemaker maartenmandemaker at gmail.com
Sat Apr 4 13:51:11 CEST 2009

Goedemiddag,

Is het mogelijk om de paginarechten (toon/verberg bij login ect..) te
regelen via typoscript. Ik kan het werkelijk nergens vinden, en mijn
probleem is niet op te lossen met de standaard mogelijkheden van het
flexform.

Kortweg komt het neer op het volgende:

Toon element bij login van groep 1 behalve als deze ook groep 2 heeft.

Alvast bedankt,

Grt. Maarten Mandemaker