[TYPO3-UG Dutch] Indexed Search browse results problemen

Henjo Hoeksma hphoeksma at stylence.nl
Sat Apr 4 13:51:11 CEST 2009

On 2009-02-26 08:56:46 +0100, Arjen Hoekema <arjenhoekema at gmail.com> said:

> Hoi Henjo,
>
> Het verspringen van het aantal resultaten per pagina heeft te maken met
> de typoscript setting "search.exactCount". Deze staat standaard op "0"
> vanwege performance. Dit betekent dat de rechten van de pagina's niet
> vooraf worden gecheckt, maar op het moment van het tonen van de
> resultaten.
> Als je veel beveiligde pagina's hebt zou je eens kunnen proberen om
> deze flag op "1" te zetten en eens checken of dit veel invloed heeft op
> de performance.
>
> Met vriendelijke groet,

> [...]

Hi Arjen,

die optie had ik al ontdekt inderdaad ;-). Bedankt voor het meedenken.

Er zitten inderdaad veel beveiligde pagina's tussen.

Helemaal optimaal is het nog niet. De nummering gaat nu wel goed, maar
ik krijg op de eerste pagina nog alle items te zien in plaats van de
eerste 5 ... De rest van de pagina's toont er wel weer 5 per keer...

Raarrrr :-|

Henjo