[TYPO3-UG Dutch] plugin indexeren

Stephan de Bruin stephan.de.bruin at dpdk.nl
Sat Apr 4 13:50:33 CEST 2009

Hierbij de code die ik zelf gebruik voor het indexeren van de plugin,
maar deze heeft dus geen succes. Ziet iemand wat ik fout doe ?

tx_crawler.crawlerCfg.paramSets {
   rtgdictionary =
&tx_rtgdictionary[rtgdictionary]=[_TABLE:tx_rtgdictionary_terms;_PID:21]
   rtgdictionary.procInstrFilter = tx_indexedsearch_reindex,
tx_cachemgm_recache
   rtgdictionary.cHash = 1
   rtgdictionary.pidsOnly = 12
}