[TYPO3-UG Dutch] plugin indexeren

Stephan de Bruin stephan.de.bruin at dpdk.nl
Sat Apr 4 13:50:32 CEST 2009

Hallo allemaal.

ik heb een vraag over het indexeren voor de indexed_search. Mijn gewone
contentpagina's worden goed geindexeerd, maar een aantal plugins worden
niet geindexeerd. Vooral bij de extensie rtgdictionary is dit een probleem.

Ik heb tt_news toegevoegs aan het indexeren door de volgende code:

----
tx_crawler.crawlerCfg.paramSets {
   tt_news =
&L=[|_TABLE:pages_language_overlay;_FIELD:sys_language_uid]&tx_ttnews[tt_news]=[_TABLE:tt_news;_PID:19]
   tt_news.procInstrFilter = tx_indexedsearch_reindex, tx_cachemgm_recache
   tt_news.cHash = 1
   tt_news.pidsOnly = 70
}
----

Ik neem aan dat ik voor rtgdictionary een soortgelijke code toe moet
voegen, maar het lukt me niet om de juiste code te creeren.

Kan iemand me hiermee helpen (of in ieder geval in de juiste richting) ?

Alvast bedankt.

Groeten,
Stephan de Bruin